HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 can love be learned?

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
aniway
Recent Member
avatar

Female Number of posts : 178
Age : 29
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: can love be learned?   Sun Dec 14, 2008 5:27 pm

in_your_face wrote:
luoy au ko diri kay

surely pilde jud ko

ninyo.

lol

mga psych students man gud mo.

kining akong sharing

base on experience man ni.

lol

experience is the best teacher..always remember that..
Back to top Go down
View user profile
joycee09
Moderator
Moderator
avatar

Female Number of posts : 87
Age : 30
Location : celdran village, iligan city
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: can love be learned?   Sun Dec 14, 2008 6:04 pm

in_your_face wrote:
joycee09 wrote:
love can be learned uie... ka klaro ana, dili baya jud diretso na mu fall ka sa isa ka tao, dapat baya nimo ma ilhan, and tru sa ila2x ninu ma learn na daun ninU ang each other... basta, lisod i explain.

ever heard of..

"you had me at hello?"

yups, diba kanta mana??
well, you should also understand pud na kita tanan lain2x ug opinions, and mao na akong pagsabot sa imong thread kuya... hehe...
Back to top Go down
View user profile http://joycee09.multiply.com
aniway
Recent Member
avatar

Female Number of posts : 178
Age : 29
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: can love be learned?   Sun Dec 14, 2008 7:16 pm

joycee09 wrote:
in_your_face wrote:
joycee09 wrote:
love can be learned uie... ka klaro ana, dili baya jud diretso na mu fall ka sa isa ka tao, dapat baya nimo ma ilhan, and tru sa ila2x ninu ma learn na daun ninU ang each other... basta, lisod i explain.

ever heard of..

"you had me at hello?"

yups, diba kanta mana??
well, you should also understand pud na kita tanan lain2x ug opinions, and mao na akong pagsabot sa imong thread kuya... hehe...

sumbagay nalang moo....yehetyyyyyy
Back to top Go down
View user profile
joycee09
Moderator
Moderator
avatar

Female Number of posts : 87
Age : 30
Location : celdran village, iligan city
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: can love be learned?   Sun Dec 14, 2008 7:18 pm

aniway wrote:
joycee09 wrote:
in_your_face wrote:
joycee09 wrote:
love can be learned uie... ka klaro ana, dili baya jud diretso na mu fall ka sa isa ka tao, dapat baya nimo ma ilhan, and tru sa ila2x ninu ma learn na daun ninU ang each other... basta, lisod i explain.

ever heard of..

"you had me at hello?"

yups, diba kanta mana??
well, you should also understand pud na kita tanan lain2x ug opinions, and mao na akong pagsabot sa imong thread kuya... hehe...

sumbagay nalang moo....yehetyyyyyy

ayaw pud gaw, KUYA baya nako na.. Smile
wla ko nasuko ana hap??
Back to top Go down
View user profile http://joycee09.multiply.com
kyxz
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 52
Age : 29
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: can love be learned?   Sun Dec 14, 2008 9:32 pm

wow...so emo nyo guyz.... well, probably all of us naay own pananaw about this topic..hahaha..
Back to top Go down
View user profile
aniway
Recent Member
avatar

Female Number of posts : 178
Age : 29
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: can love be learned?   Mon Dec 15, 2008 6:26 pm

love can be learned kung skwelahan nimo na bah...sure ko wala nas ay-ay-teeeee...ahkahakhka..uwag ra ang aduna...
Back to top Go down
View user profile
kyxz
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 52
Age : 29
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: can love be learned?   Wed Dec 17, 2008 12:18 am

hahahahaha...grabeh pud nang skwelahan jud nmo....YES for me.. love can be learned through time and bonding...
Back to top Go down
View user profile
philine
Recent Member
avatar

Female Number of posts : 92
Age : 30
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: can love be learned?   Wed Dec 17, 2008 10:26 pm

in_your_face wrote:
luoy au ko diri kay

surely pilde jud ko

ninyo.

lol

mga psych students man gud mo.

kining akong sharing

base on experience man ni.

lol


kaw jud bayaw. abi nimo tanan namo explanations kay gamit namo theories sa psych?? dili ui! based on our experienced pud namo na ui. unfortunately,, lain2x lang jud ta'g opinion. hehehhe..

_________________
“One is very crazy when in love.” - Sigmund Freud
_______________

3 years and still counting...

sooo HAPPY!!!
Back to top Go down
View user profile
aniway
Recent Member
avatar

Female Number of posts : 178
Age : 29
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: can love be learned?   Thu Dec 18, 2008 4:01 pm

kyxz wrote:
hahahahaha...grabeh pud nang skwelahan jud nmo....YES for me.. love can be learned through time and bonding...

pataka raman ka uie....the more nimo na malearn na sa bonding bonding ug sa orasan..the more nimo na mahibaw-an unsa nimo na ka hate na tawo..
Back to top Go down
View user profile
ricanich
Newbie
avatar

Female Number of posts : 6
Age : 32
Registration date : 2008-12-06

PostSubject: Re: can love be learned?   Sun Dec 21, 2008 2:07 pm

The key to succeed in marriage is not finding the right person, it's learning to love the person you found... Idea

based in/on wat i read online Smile Wink Very Happy
Back to top Go down
View user profile
aniway
Recent Member
avatar

Female Number of posts : 178
Age : 29
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: can love be learned?   Sun Dec 21, 2008 3:58 pm

ricanich wrote:
The key to succeed in marriage is not finding the right person, it's learning to love the person you found... Idea

based in/on wat i read online Smile Wink Very Happy

minyo minyo naman nang inyo uie...bwahkahkahakhk...yaw sa pagdali...
Back to top Go down
View user profile
ricanich
Newbie
avatar

Female Number of posts : 6
Age : 32
Registration date : 2008-12-06

PostSubject: Re: can love be learned?   Sun Dec 21, 2008 5:12 pm

hahahha.. wala man nuon nagdali pro xmpre dra ra man dyapon na padulong... Smile
Back to top Go down
View user profile
aniway
Recent Member
avatar

Female Number of posts : 178
Age : 29
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: can love be learned?   Mon Dec 22, 2008 6:29 pm

ricanich wrote:
hahahha.. wala man nuon nagdali pro xmpre dra ra man dyapon na padulong... Smile

pag shur uie...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: can love be learned?   

Back to top Go down
 
can love be learned?
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» CELEBRATING LOVE AND LIFE!
» Impossible to explain Love!!
» True love will live forever
» Duke of York finds love again
» Dear Cindy ~ How Do I Love Thee?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MSU-IIT :: Entertainments :: Heart to Heart Talk-
Jump to: