HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 toinks.

Go down 
AuthorMessage
iconjen
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 202
Age : 31
Location : iligan/davao
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: toinks.   Mon Dec 08, 2008 8:56 pm

maung adlaw kaninyo tanan.

ako diay si icon. BS College sa iit.

mao ra to.

bow.

scratch
Back to top Go down
View user profile http://iconjen.multiply.com
G
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 379
Age : 30
Location : Iligan City
Registration date : 2008-01-13

PostSubject: Re: toinks.   Mon Dec 08, 2008 8:57 pm

welcome icon...


dri lang sa tambay kay guba pa ang tambayan.. nyahahahha

_________________
.. you'll be glad if i smile at you... 'coz you're different from those people, people that I've encountered, whom I call "strangers" ..
Back to top Go down
View user profile
iconjen
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 202
Age : 31
Location : iligan/davao
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: toinks.   Mon Dec 08, 2008 9:02 pm

aw asa diay ang tambayan? scratch
Back to top Go down
View user profile http://iconjen.multiply.com
G
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 379
Age : 30
Location : Iligan City
Registration date : 2008-01-13

PostSubject: Re: toinks.   Mon Dec 08, 2008 9:11 pm

guba na jud.. cannot be revived.. due to technical problems sa gibuhat sa maintenance.. hehehehe

_________________
.. you'll be glad if i smile at you... 'coz you're different from those people, people that I've encountered, whom I call "strangers" ..
Back to top Go down
View user profile
`shinigami`
Moderator
Moderator
avatar

Female Number of posts : 35
Age : 31
Registration date : 2008-12-06

PostSubject: Re: toinks.   Mon Dec 08, 2008 11:18 pm

hi kuya icon! welcome diri sa forum ni G.ehehe

ma revive pa tong tambayan oi! gi hangyo pa ni jerz.. nag ka aberya lang gamay..ehehe

_________________
~ i shall take your life ~
Back to top Go down
View user profile
iconjen
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 202
Age : 31
Location : iligan/davao
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 1:25 am

mao na ni ron kay wa ko kaila sa mga tao diri sa forum. scratch
Back to top Go down
View user profile http://iconjen.multiply.com
czarina
Regular Member
avatar

Female Number of posts : 491
Age : 24
Location : middle of nowhere. XD
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 5:46 am

icon? ikaw 2ng naa sa chowking sauna? hahaha. aw.
ikaw? ha? ha?
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/beeiiaah
G
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 379
Age : 30
Location : Iligan City
Registration date : 2008-01-13

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 7:22 am

oo.. xa... nyahahahaha...

_________________
.. you'll be glad if i smile at you... 'coz you're different from those people, people that I've encountered, whom I call "strangers" ..
Back to top Go down
View user profile
iconjen
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 202
Age : 31
Location : iligan/davao
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 11:53 am

czarina wrote:
icon? ikaw 2ng naa sa chowking sauna? hahaha. aw.
ikaw? ha? ha?

haha dili to ako ui. scratch
Back to top Go down
View user profile http://iconjen.multiply.com
kiko
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 160
Age : 36
Location : K-PAX
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 12:05 pm

hello sir icon. :-) ayaw na palag dra sir.hehehe
Back to top Go down
View user profile
iconjen
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 202
Age : 31
Location : iligan/davao
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 6:30 pm

naa lagi mo mga star2? ako lagi kay wala? scratch
Back to top Go down
View user profile http://iconjen.multiply.com
G
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 379
Age : 30
Location : Iligan City
Registration date : 2008-01-13

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 6:33 pm

mao na iyang avatar.. nyahahahha.. ilad lang ka.. xP

_________________
.. you'll be glad if i smile at you... 'coz you're different from those people, people that I've encountered, whom I call "strangers" ..
Back to top Go down
View user profile
kiko
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 160
Age : 36
Location : K-PAX
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 6:34 pm

heheh uwat ra na sir..pwd ra mn daw sabi ni admin G..hehh
Back to top Go down
View user profile
czarina
Regular Member
avatar

Female Number of posts : 491
Age : 24
Location : middle of nowhere. XD
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 6:39 pm

iconjen wrote:
haha dili to ako ui. scratch
aw. hahaha. sori ^^
kinsa man toooo? hoi hoi admin! kinsa 2?
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/beeiiaah
G
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 379
Age : 30
Location : Iligan City
Registration date : 2008-01-13

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 6:42 pm

xa na oi.. gi uwat lang ka niya kay wla na xa ka remember sa imo face.. nyahahhahha... xP

_________________
.. you'll be glad if i smile at you... 'coz you're different from those people, people that I've encountered, whom I call "strangers" ..
Back to top Go down
View user profile
iconjen
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 202
Age : 31
Location : iligan/davao
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 6:48 pm

aw giatch. abi ko.

hoi sir pauli na dd2 kaw! ayaw na sigeg net2 dira sa office. :lol!:

@czarina
ayg tuo ana ni gabz. mangingilad nag lake. :lol!:
Back to top Go down
View user profile http://iconjen.multiply.com
czarina
Regular Member
avatar

Female Number of posts : 491
Age : 24
Location : middle of nowhere. XD
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 6:50 pm

hahaha. wa na! knsa mn akong tuohan ani? hahaha
ikaw nlng tngali kuya gab ky close2 ta. hahaha

aw. c "icon" nlng pd ky bcn mangilad ka nko ky close2 ta. aw. hahaha

kuya G! tugan sa tnuod!
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/beeiiaah
G
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 379
Age : 30
Location : Iligan City
Registration date : 2008-01-13

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 6:53 pm

nyahahahhaha.... dli makita ang pag host sa image shock dri sa iit kay g.block sa server...

_________________
.. you'll be glad if i smile at you... 'coz you're different from those people, people that I've encountered, whom I call "strangers" ..
Back to top Go down
View user profile
iconjen
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 202
Age : 31
Location : iligan/davao
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 6:54 pm

nah, mangilad man gali ug lake, bae na ba kaha :lol!:
Back to top Go down
View user profile http://iconjen.multiply.com
philine
Recent Member
avatar

Female Number of posts : 92
Age : 30
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 7:01 pm

welcome sa forum.
Back to top Go down
View user profile
kiko
Recent Member
avatar

Male Number of posts : 160
Age : 36
Location : K-PAX
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 7:04 pm

lage sir icon, uwi nko run..
Back to top Go down
View user profile
czarina
Regular Member
avatar

Female Number of posts : 491
Age : 24
Location : middle of nowhere. XD
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: toinks.   Tue Dec 09, 2008 7:11 pm

hahaha. wa na! knsa mn akong tuohan? aw. hahaha
icon or gab?

hoi "icon"!
ikaw 2 naa sa chowking nga dghaaaaaaaaaaaaaan kaau mo? lol
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/beeiiaah
Sponsored content




PostSubject: Re: toinks.   

Back to top Go down
 
toinks.
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MSU-IIT :: LOUNGE :: Introductions-
Jump to: